Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPoradnikiDziecko, wychowanie
50052501602KS
-27%

Moje „ja” i szkoła integracyjna Zjawiska ukrytego programu w nauczaniu uczniów niepełnosprawnych

Andrzej Lis-Kujawski

Wydawnictwo:Impuls
Autor: Andrzej Lis-Kujawski
Tłumacz: Mariusz Malinowski
Liczba stron: 254
Rok wydania w Polsce: 2005
Format: 14.5x21.0cm
ISBN: 9788375873252
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375873252
Moje „ja” i szkoła integracyjna
Cena sugerowana przez wydawcę:
38,00
27,70
Oszczędzasz: 10,30

Opis

Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania. Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami oraz na ich myślenie o sobie oraz własnej niepełnosprawności. Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej – nauczycieli szkoły integracyjnej oraz uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) oraz badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk oraz reakcji psychologicznych. Prawdopodobnie jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób – jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.