Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPopularnonaukowa
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne
-28%

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Liczba stron: 190
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17x23,7 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788322936504
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne
Cena sugerowana przez wydawcę:
40,01
28,81
Oszczędzasz: 11,20

Opis

Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi ?być albo nie być? w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.