Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePedagogika
Młodzi. Przeciw czemu się buntują? Czego pragną...
-28%

Młodzi. Przeciw czemu się buntują? Czego pragną...

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Wam
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 313
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 15,7x23,2 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376143590
Młodzi. Przeciw czemu się buntują? Czego pragną...
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
35,28
Oszczędzasz: 13,72

Opis

Publikacja jest interesującym głosem w dyskusji nad kategorią badawczą jaką jest młodzież. Pozwala się przyjrzeć zróżnicowanym polom problemowym i wielości podejść do niezwykle złożonej i niejednoznacznej kondycji młodzieży w epoce późnej nowoczesności. Inspiruje czytelnika do własnych przemyśleń na temat problemów edukacji, współczesnych wyzwań i nieodkrytych bądź pomijanych możliwości dialogu na tematy istotne w rożnych przestrzeniach edukacyjnych. Recenzowana książka nie daje gotowych recept, nie rozstrzyga kwestii edukacyjnych, ale pokazuje stosunek badaczy z różnych środowisk akademickich do ważnych w ich ocenie fenomenów społecznych i kwestii pedagogicznych organizujących się wokół kategorii młodzieży. Autorki i Autorzy analizują różne kwestie, dzielą się swoimi spostrzeżeniami, pokazują niekiedy dobre praktyki.Z recenzji dr hab. Danuty Wajsprych, prof. OSWRedaktorzy tomu zadbali o to, aby w dyskusji nad doświadczeniami, problemami i perspektywami młodego pokolenia zabrali głos badacze reprezentujący zarówno środowisko pedagogów, jak i inne dyscypliny naukowe. Ma to istotne znaczenie w przypadku, gdy poddawane są analizie takie interdyscyplinarne kategorie, jak m.in. indywidualna i społeczna tożsamość jednostki, wartości i preferencje aksjologiczne czy postrzeganie Innego. (...) Prezentowane w opracowaniu wybrane rezultaty badań zasługują na uwagę z co najmniej kilku powodów. Po pierwsze są dobrą ilustracją zróżnicowania praktycznych rozwiązań w zakresie pracy edukacyjnej z młodzieżą. Po drugie walorem badań jest uchwycenie zmian zachodzących w postrzeganiu formalnej i nieformalnej działalności edukacyjnej realizowanej wobec młodzieży. Po trzecie lektura publikacji pozwala na poznanie wprawdzie z konieczności cząstkowego, ale wielostronnego oglądu złożonych zagadnień edukacji międzykulturowej.Z recenzji prof. dr hab. Ewy Ogrodzkiej-Mazur

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.