Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Metody zarządzania marketingowego
-24%

Metody zarządzania marketingowego

Jacek Otto

Wydawnictwo:Difin
Autor: Jacek Otto
Liczba stron: 287
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379305414
Metody zarządzania marketingowego
Cena sugerowana przez wydawcę:
58,00
43,92
Oszczędzasz: 14,08

Opis

Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.