Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaKultura
Metodologia badań w sektorze kultury i mediów
-12%

Metodologia badań w sektorze kultury i mediów

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 196
Rok wydania w Polsce: 2023
Format: 235x158 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788323352013
Metodologia badań w sektorze kultury i mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,10
38,70
Oszczędzasz: 5,40

Opis

Książka, którą trzymają Państwo w ręku, to zbiór tekstów metodologicznych autorstwa polskich naukowców reprezentujących dziedziny zarządzania w kulturze i zarządzania mediami. To pierwsza w Polsce próba zgromadzenia w jednym tomie doświadczeń autorów zajmujących się tą tematyką. Monografia jest poświęcona metodyce badań dotyczących funkcjonowania rynków kultury i medialnych, podmiotów je tworzących, w tym organizacji i publiczności, relacji pomiędzy nimi oraz wielu innych zagadnień z tego zakresu. Przedstawiono w niej różnego rodzaju podejścia badawcze zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Omówiono rozmaite metody i techniki badań, a także zaprezentowano sposoby ich aplikacji w praktyce. Metodologia badań w sektorze kultury i mediów to publikacja dla badaczy oraz praktyków zarządzania z pewnością będzie dla nich źródłem użytecznej wiedzy.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.