Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Metoda Lean Analytics
-31%

Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll , Benjamin Yoskovitz

Wydawnictwo:Helion
Autor: Alistair Croll , Benjamin Yoskovitz
Liczba stron: 400
Oprawa: miękka
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2014
ISBN: 9788324678594
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324678594
Metoda Lean Analytics
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
40,72
Oszczędzasz: 18,28

Opis

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!

W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.