Opis
Autorzy, czerpiąc z osiągnięć współczesnej psychologii i własnych doświadczeń, przekonują, że metafory i analogie mogą się stać narzędziami, które zwiększą skuteczność każdego trenera. Wyjaśniają, jak je dobierać, i opisują oparte na nich klasyczne i niestandardowe metody. Tłumaczą, w jaki sposób metafory i analogie mogą wspomóc realizację celów szkolenia, oraz wesprzeć prowadzącego w zakresie kształtowania postaw uczestników, przełamywania ich oporu, wyjaśniania zagadnień, rozwiązywania problemów czy transferu wiedzy i umiejętności. Odwołują się przy tym do wielu praktycznych przykładów.
Inne tego autora
W niniejszym, czwartym tomie serii autor prezentuje studium przypadku jako atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształtowanie postaw uczestników szkoleń. Porządkuje terminologię oraz szczegółowo omawia etapy przygotowywania sesji szkoleniowej z użyciem tej metody. Wyjaśnia, czym należy się kierować, wybierając przypadek do analizy, jak przygotować jego opis oraz jak sporządzić instrukcję do studium przypadku. Wskazuje s...
19,18 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 5,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia.
W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera – perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką. Charakteryzuje pojęcie perswazji, odróżniając ją od innych form wpływu, przede wszystkim od manipulacji; przybliża...
25,43 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 4,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mariola Łaguna i Paweł Fortuna w przystępny sposób wyjaśniają, czym jest szkolenie i jak je zorganizować w taki sposób, aby uczestnicy odnieśli jak najwięcej korzyści. Omawiają rodzaje szkoleń, analizę potrzeb szkoleniowych, działania rekrutacyjne, wybór miejsca szkoleń, dobór trenerów i najbardziej efektywne działania promocyjne oraz metody oceny zajęć. Opisują też najczęstsze błędy i problemy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Podkreślają, że sukces gwarantują odpowiednie przygotow...
25,43 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 4,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mirosław Urban prezentuje w swojej książce nowatorskie metody pracy z grupą. Tłumaczy, jak efektywnie wykorzystać potencjał słuchaczy w trakcie szkoleń i jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa. W kolejnych rozdziałach opisuje różne techniki pracy z ciałem i głosem. Podpowiada również, jak wykorzystać ekspresję twórczą uczestników. Opis każdej metody uzupełnia przykładami konkretnych ćwiczeń. Dzięki wykorzystaniu przedstawionych przez autora technik szkolenia będą interesujące i niepowtarzaln...
26,32 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 3,58 zł
Cena sugerowana przez wydawcę