Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneSocjologia
Media studenckie w Polsce
-28%

Media studenckie w Polsce

Wydawnictwo:Katedra Wydawnictwo Naukowe
Liczba stron: 576
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 12,2x19,5 cm
EAN:9788363434496
Media studenckie w Polsce
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
36,00
Oszczędzasz: 14,00

Opis

Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesność
Praca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.