Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
-9%

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 166
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 230x160x10 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380852044
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,00
38,33
Oszczędzasz: 3,67

Opis

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.