Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPoradnikiPsychologia, Socjologia
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
-32%

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Wydawnictwo:Astrum
Liczba stron: 259
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2006
Format: 19x23 cm
EAN:9788372490858
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
80,00
54,19
Oszczędzasz: 25,81

Opis

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.