Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręcznikiPodstawowa 0-3Matematyka
Matematyka SP 1 Wielka Przygoda ćw. cz.4 NE
-6%

Matematyka SP 1 Wielka Przygoda ćw. cz.4 NE

Krystyna Sawicka , Ewa Swoboda

Wydawnictwo:Nowa Era
Autor: Krystyna Sawicka , Ewa Swoboda
Liczba stron: 56
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 20,5x27,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326739514
Matematyka SP 1 Wielka Przygoda ćw. cz.4 NE
Cena sugerowana przez wydawcę:
16,50
15,59
Oszczędzasz: 0,91

Opis

Ćwiczenia matematyczne kl. 1 cz. 4 z serii Wielka Przygoda łączą pojęcia matematyczne z własnymi doświadczeniami dzieci. Zeszyty, jako uzupełnienie podręcznika, rozwijają sprawność liczenia, utrwalają rozumienie pojęcia liczby przedstawionej w różnych aspektach, uczą analizowania danych, wykorzystują kreatywność i potencjał każdego ucznia.
Umożliwiają porządkowanie wiedzy nieformalnej dzieci i kształtowanie pojęć matematycznych.
Rozwijają i kształtują wyobraźnię przestrzenną poprzez zadania, w których dziecko ma okazję manipulowania różnymi przedmiotami, badania ich właściwości, eksperymentowania.
Przygotowują ucznia do realizacji wielu zagadnień geometrycznych.
Pozwalają dziecku dochodzić do rozwiązania różnymi drogami uczeń ma świadomość, że istnieją zadania, które mają wiele wyników.
Rozwijają spostrzeganie, pamięć, wyobraźnię, uwagę, mowę i inwencję twórczą dziecka.
Ułatwiają intuicyjne rozumienie trudnych abstrakcyjnych pojęć matematycznych.
Kładą nacisk na manualne i rysunkowe metody rozwiązywania zadań tekstowych oraz samodzielne dochodzenie do rozwiązania.
Uczą argumentowania, kształtują i rozwijają samodzielne myślenie dziecka, w tym myślenie twórcze, dzięki zadaniom niestandardowym (zadania z żarówką), w którym można różnie interpretować dane, a więc nie ma jednego słusznego rozwiązania.
Dają możliwość analizowania związków między liczbami, co jest wstępem do zrozumienia zagadnień algebraicznych, dzięki ćwiczeniom angażującym do zabawy w mówiące liczby.
Kształcą dociekliwość, wytrwałość przy pokonywaniu trudności, koncentrację, rozbudzają ciekawość poznawczą, pobudzają myślenia kombinatorycznego, krytycznego. Zadania tekstowe kształcą umiejętność porządkowania, systematyzowania, poszukiwania nowych, alternatywnych rozwiązań.
Sprawdzają zdobytą wiedzę matematyczną na stronach Czy to już umiem?

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.