Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Marketing w twojej firmie
-32%

Marketing w twojej firmie

Norbert Oruba

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Norbert Oruba
Liczba stron: 224
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 218x141 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382311174
Marketing w twojej firmie
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
27,08
Oszczędzasz: 12,82

Opis

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i co najważniejsze będziesz wiedział, jak je wykorzystać.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:
regularne prowadzenie bloga firmowego;
komunikacja w social mediach;
korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
współpraca z influencerami;
budowanie marki osobistej;
przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
***
Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.