Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing w erze technologii cyfrowych
-32%

Marketing w erze technologii cyfrowych

Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Liczba stron: 256
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301202248
Marketing w erze technologii cyfrowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
40,04
Oszczędzasz: 18,96

Opis

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.