Opis
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
Inne tego autora
W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03. Omówiono zagadnienia, takie jak: znaczenie i organizacja handlu, funkcje i formy handlu detalicznego, punkt sprzedaży detalicznej, towary w handlu detalicznym, organizacja sprzedaży, formy handlu hurtowego, magazyny hurtowe i ich wyposażenie, organizacja działalności hurtowej, rola instytucji wspomagających działalność przedsiębiorstw handlowych, gospodarowanie majątkiem przedsiębiorstwa izasobami ludzkimi....
30,32 zł
39,30 zł
Oszczędzasz: 8,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej.
Numer dopuszczenia: 24/2008...
29,72 zł
34,80 zł
Oszczędzasz: 5,08 zł
Cena sugerowana przez wydawcę