Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing w agroturystyce
-11%

Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 272
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2013
ISBN: 9788376417547
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376417547
Marketing w agroturystyce
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,00
46,24
Oszczędzasz: 5,76

Opis

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:

Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.