Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
47896301644KS
-14%

Marketing usług turystycznych

Adam Oleksiuk

Wydawnictwo:Difin
Autor: Adam Oleksiuk
Tłumacz: Magdalena Konopa
Liczba stron: 328
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 19.6x26.1cm
ISBN: 9788376410265
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376410265
Marketing usług turystycznych
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
38,77
Oszczędzasz: 6,23

Opis

Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.