Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
-14%

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 241
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2013
ISBN: 9788376419855
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376419855
Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
41,16
Oszczędzasz: 6,84

Opis

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Autorka

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.