Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing produktów systemowych
-22%

Marketing produktów systemowych

Wydawnictwo:PWE
Liczba stron: 260
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 16,2x23,7 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788320820164
Marketing produktów systemowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
54,90
42,57
Oszczędzasz: 12,33

Opis

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: ? systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, ? systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, ? systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, ? systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.