Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Marketing narracyjny
-31%

Marketing narracyjny Jak budować historie, które się sprzedają

Eryk Mistewicz

Wydawnictwo:Helion
Autor: Eryk Mistewicz
Liczba stron: 224
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 14.0x21.0cm
ISBN: 9788324635238
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324635238
Marketing narracyjny
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
26,92
Oszczędzasz: 12,08

Opis

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.