Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing na rynku międzynarodowym
-16%

Marketing na rynku międzynarodowym

Grzegorczyk Wojciech

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Liczba stron: 280
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 16,8x23,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326440847
Marketing na rynku międzynarodowym
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
49,39
Oszczędzasz: 9,61

Opis

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynkówzagranicznych,* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formydziałalności,* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza?nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.