Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPoradniki
Marketing Mody. Strategia i promocja
-38%

Marketing Mody. Strategia i promocja

Harriet Posner , Anna Cichowicz

Wydawnictwo:ARKADY
Autor: Harriet Posner , Anna Cichowicz
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 19x25,5 cm
EAN:9788321350646
Marketing Mody. Strategia i promocja
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
42,79
Oszczędzasz: 26,21

Opis

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.