Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing mobilny
-26%

Marketing mobilny

Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo:Difin
Autor: Agnieszka Dejnaka
Liczba stron: 172
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380858886
Marketing mobilny
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
33,43
Oszczędzasz: 11,57

Opis

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.