Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na...
-26%

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na...

Tomasz Trojanowski

Wydawnictwo:Difin
Autor: Tomasz Trojanowski
Liczba stron: 338
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380857049
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na...
Cena sugerowana przez wydawcę:
65,00
48,04
Oszczędzasz: 16,96

Opis

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.