Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
-12%

Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne

Jacek Rudewicz

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor: Jacek Rudewicz
Liczba stron: 196
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2023
Format: 240x150 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379725793
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Cena sugerowana przez wydawcę:
58,00
50,90
Oszczędzasz: 7,10

Opis

Monografia, którą oddajemy w  Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i  osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i  gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.