Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Marketing. Materiały do ćwiczeń
-1%

Marketing. Materiały do ćwiczeń

Wydawnictwo:C. H. Beck
Liczba stron: 214
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2011
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788325530952
Marketing. Materiały do ćwiczeń
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
38,66
Oszczędzasz: 0,34

Opis

Teoria w pigułce - praktyka w zadaniach!
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

Każdy rozdział składa się:
♦ z krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce,
♦ testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),
♦ zdań do uzupełnienia,
♦ zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania - jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.