Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing dziedzictwa kulturowego
-1%

Marketing dziedzictwa kulturowego

Andrzej Szromnik

Wydawnictwo:C.H. BECK
Autor: Andrzej Szromnik
Liczba stron: 188
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2022
Format: 238x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382910605
Marketing dziedzictwa kulturowego
Cena sugerowana przez wydawcę:
99,00
98,16
Oszczędzasz: 0,84

Opis

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem "delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment - samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe.

Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego - pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.