Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
-24%

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Ulf Svensson , Bjorn Lunden

Wydawnictwo:BL INFO
Autor: Ulf Svensson , Bjorn Lunden
Liczba stron: 213
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 15,5x22,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788389537836
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
30,32
Oszczędzasz: 9,58

Opis

Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.