Opis
Market Leader to profesjonalnie opracowany pięciopoziomowy kurs Business English. Stworzony przy współpracy z „Financial Times”, bazuje na aktualnych i profesjonalnych materiałach. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień z dziedziny biznesu, wzbogaca słownictwo.
Market Leader cieszy się uznaniem wśród uczniów i nauczycieli na całym świecie. Ceniony jest za:
Aktualność
Porusza najważniejsze zagadnienia biznesu naszych czasów, takie jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie firmą w czasie kryzysu.
Autentyczność
Zawiera teksty z „Financial Times” i materiały z profesjonalnych źródeł związanych z biznesem. Oparte na nich ćwiczenia umożliwiają wykorzystanie sprawności językowych w realnych sytuacjach biznesowych (case studies, również interaktywne case studies na CD-ROM-ach dołączonych do podręczników).
Wszechstronność
Umożliwia optymalne rozszerzenie prowadzonych zajęć oraz ich przystosowanie do potrzeb grupy. Stanowi bogate źródło ćwiczeń, testów, materiałów wideo, gramatyki (Business Grammar and Usage). Dzięki serii książek uzupełniających pozwala rozbudować kurs o takie zagadnienia, jak Business Law, Banking and Finance, International Managment.
Market Leader cieszy się uznaniem wśród uczniów i nauczycieli na całym świecie. Ceniony jest za:
Aktualność
Porusza najważniejsze zagadnienia biznesu naszych czasów, takie jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie firmą w czasie kryzysu.
Autentyczność
Zawiera teksty z „Financial Times” i materiały z profesjonalnych źródeł związanych z biznesem. Oparte na nich ćwiczenia umożliwiają wykorzystanie sprawności językowych w realnych sytuacjach biznesowych (case studies, również interaktywne case studies na CD-ROM-ach dołączonych do podręczników).
Wszechstronność
Umożliwia optymalne rozszerzenie prowadzonych zajęć oraz ich przystosowanie do potrzeb grupy. Stanowi bogate źródło ćwiczeń, testów, materiałów wideo, gramatyki (Business Grammar and Usage). Dzięki serii książek uzupełniających pozwala rozbudować kurs o takie zagadnienia, jak Business Law, Banking and Finance, International Managment.
Inne tego autora
Business Partner to najbardziej aktualny kurs do nauki języka angielskiego w biznesie na rynku. Materiał dedykowany jest osobom uczącym się, które dopiero stoją przed wyborem ścieżki zawodowej. Business Partner doskonale sprawdzi się również na kursach in-company. Dzięki szerokiemu spektrum zagadnień biznesowych prezentowanych z perspektywy ludzi młodych i osób doświadczonych, autentycznemu językowi biznesowemu wspartemu bogactwem ćwiczeń Business Partner skutecznie przygotuje uczniów do samodzi...
121,13 zł
147,90 zł
Oszczędzasz: 26,77 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
English For International Tourism New Editon to kolejna edycja popularnego kursu, opracowanego z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej oraz studentach kierunków turystycznych i hotelarskich.
W nowej edycji szczególną uwagę przykuwają autentyczne teksty, piękne zdjęcia i mapy prosto ze znanych przewodników wydawnictwa Dorling Kinderslay Eyewitness Travel Guides.
English For International Tourism New Editon to także:
- systematyczny rozwój sprawności mówienia i pisania,
- utrwalenie sł...
65,54 zł
70,91 zł
Oszczędzasz: 5,37 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Premium to elastyczny kurs idealny dla młodzieży i dorosłych. Uczy wszechstronnej komunikacji w języku angielskim, stanowi pomocne narzędzie dla osób przygotowujących się do egzaminów Cambridge English: Preliminary, First, Advanced....
54,41 zł
59,49 zł
Oszczędzasz: 5,08 zł
Cena sugerowana przez wydawcę