Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności..
-24%

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności..

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 50
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380853454
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności..
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
37,86
Oszczędzasz: 12,14

Opis

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.