Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomoc...
-30%

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomoc...

Jim Kalbach

Wydawnictwo:Helion
Autor: Jim Kalbach
Liczba stron: 376
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 17x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328329317
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomoc...
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
48,44
Oszczędzasz: 20,56

Opis

Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.
Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie
Mapowanie wrażeń z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!
Jim Kalbach specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń użytkowników i w architekturze informacji. Jest uznanym autorem i doradcą strategicznym. Współpracuje z takimi korporacjami, jak eBay, Audi, SONY, Citrix, Elsevier Science czy LexisNexis. Kalbach wiele lat organizował coroczną konferencję społeczności architektów informacji European Information Architecture. Był również członkiem organu doradczego Information Architecture Institute w latach 2005 i 2007.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.