Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneSocjologia
Manual II. Communication Design. Antologia
-24%

Manual II. Communication Design. Antologia

Mariusz Wszek

Wydawnictwo:Libron
Autor: Mariusz Wszek
Liczba stron: 687
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 226x164 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788366269552
Manual II. Communication Design. Antologia
Cena sugerowana przez wydawcę:
40,01
30,42
Oszczędzasz: 9,59

Opis

Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.