Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Makromarketing
-24%

Makromarketing

Wydawnictwo:PWE
Liczba stron: 428
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788320823530
Makromarketing
Cena sugerowana przez wydawcę:
79,91
60,86
Oszczędzasz: 19,05

Opis

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.