Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Leksykon konwergencji mediów
-28%

Leksykon konwergencji mediów

Katarzyna Kopecka-Piech

Wydawnictwo:Universitas
Autor: Katarzyna Kopecka-Piech
Liczba stron: 96
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 14x20,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324227273
Leksykon konwergencji mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
25,13
Oszczędzasz: 9,77

Opis

Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych - dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.