Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik handlowiec
Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów reklamowych
-10%

Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów reklamowych

Wydawnictwo:eMPi2
Liczba stron: 310
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365149008
Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów reklamowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
31,00
27,78
Oszczędzasz: 3,22

Opis

Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy.
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.