Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty
-28%

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Michael Hoseus

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Michael Hoseus
Liczba stron: 696
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 15,8x23,3 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380871144
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
43,13
Oszczędzasz: 16,77

Opis

Przedmowę do polskiego wydania książki napisał Masaaki Imai - światowy ekspert kaizen, natomiast wprowadzenie jest autorstwa Mariusza Bryke - Country Managera KAIZEN Institute Polska.
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.
Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.
Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników,
rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników,
ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.