Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
-12%

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 248
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 240x168x15 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380889606
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
39,40
Oszczędzasz: 5,50

Opis

Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.
W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.
Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.