Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
50304602465KS
-26%

Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Peter Kenzelmann

Wydawnictwo:BC Edukacja
Autor: Peter Kenzelmann
Tłumacz: Monika Wieczorek
Liczba stron: 132
Seria wydawnicza: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 14.8x21.0cm
ISBN: 9788361059295
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788361059295
Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Cena sugerowana przez wydawcę:
15,70
11,55
Oszczędzasz: 4,15

Opis

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.