Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Kreowanie marki korporacyjnej
-24%

Kreowanie marki korporacyjnej

Magdalena Daszkiewicz , Sylwia Wrona

Wydawnictwo:Difin
Autor: Magdalena Daszkiewicz , Sylwia Wrona
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379302383
Kreowanie marki korporacyjnej
Cena sugerowana przez wydawcę:
55,00
41,64
Oszczędzasz: 13,36

Opis

Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych problematyką marki korporacyjnej, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji (pracowników działów komunikacji korporacyjnej, marketingu, promocji itd.), osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym lub zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją. Autorki liczą na to, że stanie się ona źródłem inspiracji związanych z brandingiem korporacyjnym.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.