Opis
Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych problematyką marki korporacyjnej, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji (pracowników działów komunikacji korporacyjnej, marketingu, promocji itd.), osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym lub zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją. Autorki liczą na to, że stanie się ona źródłem inspiracji związanych z brandingiem korporacyjnym.
Inne tego autora
Prezentowane materiały mają charakter teoretyczno-badawczy z właściwymi procedurami metodologicznymi oraz interdyscyplinarną podbudową teoretyczną […]. W przedstawionym tu spektrum walorów pracy należy podkreślić praktyczną przydatność zawartych w niej treści.
Książka może być adresowana do różnych instytucji, osób i służb, a mianowicie specjalistów ds. rehabilitacji, nauczycieli, wychowawców, opiekunów, personelu pracującego w domach pomocy społecznej, zakładach aktywności zawodowej i ...
25,10 zł
34,00 zł
Oszczędzasz: 8,90 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sylwia Wrona, doktor nauk humanistycznych w Zakładzie Pedagogiki Specjalnej Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, pedagog specjalny.
Zainteresowania badawcze: wczesna interwencja oraz wczesne wspomaganie rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia rodziny w tym procesie.
Wybrane publikacje: S. Wrona, Osoba głęboko upośledzona umysłowo w systemie edukacji - analiza porównawcza zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, wyd. Oficyna Wydawnicza Impuls, K...
12,90 zł
14,70 zł
Oszczędzasz: 1,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania wyróżniające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy funkcjonowania OSP, a także wykorzystanie owych wartości w zarządzaniu. Przedstawia istotny wkład ochotniczych straży pożarnych w lokalne społeczności i odpowiada na pytanie, dlaczego stanowią one tak ważny element społeczeństwa obywatelskiego. Dzięki zastosowanej metodologii - konstruktywistycznej teorii ugr...
39,62 zł
45,15 zł
Oszczędzasz: 5,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę