Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneJęzykoznawstwo
Kreatywność językowa w marketingu

Kreatywność językowa w marketingu

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 278
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2022
Format: 210x150 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382207101
Kreatywność językowa w marketingu
47,27

Opis

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.