Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneJęzykoznawstwo
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
-12%

Kreatywność językowa w literaturze i mediach

Magdalena Pietrzak

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Magdalena Pietrzak
Liczba stron: 266
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 14,7x21 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380887022
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
35,01
Oszczędzasz: 4,89

Opis

Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej.
Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostały podzielone na dwie części - dotyczące kreatywności w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeń Internetu . Czytelnicy znajdą w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali społecznościowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach młodzieżowych. Ponadto w części dotyczącej literatury autorzy analizują nowe gatunki i utwory.
Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.