Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultur
-28%

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultur

Wydawnictwo:CeDeWu
Liczba stron: 192
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 16x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375566345
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultur
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,00
37,44
Oszczędzasz: 14,56

Opis

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.