Opis
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy.
Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp.
Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp.
Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Inne tego autora
O czym świadczy założenie przez promotora obu rąk z tyłu głowy? Czy dzięki pozycji nóg można określić samopoczucie i myśli partnera rozmowy? O czym mówią nadgarstki kobiety czy włożenie kciuków za pasek przez mężczyznę? Mowa ciała ma wielkie znaczenie! Niestety, nie wszyscy potrafimy poprawnie ją odczytywać. Antoni Benedikt podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego Mowa ciała to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie zdających maturę, studiujących, sz...
40,48 zł
Kuszą Cię plaże słonecznej Italii? Chcesz się napawać wspaniałym widokiem ze szczytów Apenin i Alp? Chciałbyś wreszcie spróbować najlepszej pizzy przygotowanej przez Włocha? Aha, nie znasz języka? Nie ma problemu! Oto bowiem w konwersacji pomogą Ci "Rozmówki polsko-włoskie" na płycie CD. Mając przy sobie te rozmówki, możesz zapomnieć o jakichkolwiek problemach w kontaktach z cudzoziemcami. ...
15,67 zł
19,50 zł
Oszczędzasz: 3,83 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: "Nie daj się! Bądź asertywny!" Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce -Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznes...
20,88 zł
29,00 zł
Oszczędzasz: 8,12 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce „Asertywność jako proces skutecznej ...
21,85 zł
29,00 zł
Oszczędzasz: 7,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: Nie daj się! Bądź asertywny!.Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Antoni Benedikt pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznesie za...
47,84 zł
65,00 zł
Oszczędzasz: 17,16 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
„ Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta,porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów lobbing nie doczekał się dotychczas specjalnego opracowania na gruncie języka polskiego, a pozycja ta właśnie tę lukę wypełnia. We...
21,34 zł
29,00 zł
Oszczędzasz: 7,66 zł
Cena sugerowana przez wydawcę