Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Komunikacja marketingowa w środowisku...
-12%

Komunikacja marketingowa w środowisku...

Beata Gotwald

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Beata Gotwald
Liczba stron: 146
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 240x168x8 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382201468
Komunikacja marketingowa w środowisku...
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
35,01
Oszczędzasz: 4,89

Opis

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.