Opis
Współczesne organizacje funkcjonują w bardzo dynamicznym, zmiennym, określanym jako turbulentne, otoczeniu. Niesie to szereg konsekwencji dla zarządzania tym organizacjami, w szczególności zaś dla zarządzania najcenniejszym zasobem tych organizacji - kapitałem ludzkim. Konieczna jest redefinicja starych modeli zarządzania ludźmi. Przetrwanie i rozwój organizacji funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy w dużej mierze zależy od docenienia ludzi będących właścicielami wiedzy. Istotne jest zwrócenie uwagi na konieczność przekształceń tradycyjnych organizacji w organizacje uczące się, czyli takie, które nie tylko korzystają z dostępnej wiedzy, ale również ją kreują, transmitują i przetwarzają. Biorąc pod uwagę fakt, że to zatrudnieni w organizacjach są właścicielami wiedzy (zarówno tej jawnej, jak i ukrytej) - ważne staje się odpowiednie ich traktowanie oraz docenienie. Od tego bowiem zależy, czy posiadana przez nich wiedza będzie stanowiła istotny zasób.
Inne tego autora
Jeśli: szukasz swojej pierwszej pracy, bardzo długo już szukasz jakiejkolwiek pracy (i wciąż nic), nie jesteś zadowolony z obecnego zatrudnienia i chcesz coś zmienić, chcesz podnieść swoje kompetencje interpersonalne, w zakresie autoprezentacji, prezentacji czy networkingu - ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej m.in.: Jakich kandydatów aktualnie poszukują pracodawcy? Jak tworzyć sieci kontaktów i korzystać z nich w planowaniu swojej kariery zawodowej? Jak zadbać o swoją markę osobistą?...
11,67 zł
19,95 zł
Oszczędzasz: 8,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę