Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3
-18%

Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3

Katarzyna Szara

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Katarzyna Szara
Liczba stron: 164
Rok wydania w Polsce: 2022
Format: 235x165x20 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381025720
Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
40,95
Oszczędzasz: 9,05

Opis

Zainteresowanie kapitałem kreatywnym w teorii i praktyce wynika przede wszystkim z jego związków z rozwojem społeczno-gospodarczym. Za kapitał kreatywny przyjmuje się zasób właściwy ludziom, którzy współpracują i funkcjonują w każdych, w tym w nowych warunkach, wykorzystując swoją kreatywność. Cecha ta stanowi podstawę kapitału kreatywnego, zaś za efekt działań kreatywnych w ekonomii przyjmuje się innowacje. Publikacja dotyczy zagadnień związanych z kapitałem kreatywnym w przedsiębiorstwie i wpisuje się w nurt poszukiwań uniwersalnej metody pomiaru kapitału kreatywnego.
Poszukując możliwości pomiaru kapitału kreatywnego, wykorzystano teoretyczny model 4P" obejmujący: osobę, proces, środowisko, produkt, który stanowił podstawę dla autorskiej modyfikacji i opracowania wskaźnika kapitału kreatywnego.
Walorem pracy jest powiązanie problematyki kapitału kreatywnego z sektorem kreatywnym, stanowiące dotychczas lukę badawczą głównie ze względu na identyfikację działań kreatywnych człowieka. Warto podkreślić potrzebę multidyscyplinarnych badań łączącą się w założeniu, że każda osoba jest potencjalnym przedstawicielem tego kapitału i źródłem kreatywności.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.