Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
-18%

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Wydawnictwo:CeDeWu
Liczba stron: 250
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381022347
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
Cena sugerowana przez wydawcę:
65,00
53,23
Oszczędzasz: 11,77

Opis

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji.
Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.
Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.