Szukaj Szukaj
GRYPlanszowe
Jorvik + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY
-24%

Jorvik + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY

Wydawnictwo:HOBBITY
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:5902490405110
Jorvik + Polowanie na skrzaty za 1 zł HOBBITY
Cena sugerowana przez wydawcę:
150,60
114,46
Oszczędzasz: 36,14

Opis

Pakiet Jorvik + Polowanie na skrzaty.
Jorvik - Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvk - współcześnie znane jako miasto York.
W grze Jórvk gracze zdobywają punkty zwycięstwa handlując różnorodnymi dobrami, organizując wielkie uczty, finansując grabieże, zlecając pracę rzemieślnikom i wynajmując wojowników do obrony swojej osady Jórvk przed podstępnymi atakami Piktów!
W grze Jórvk Stefan Feld wprowadził unikalny mechanizm pozyskiwania kart: gracze najpierw zaznaczają, które karty ich interesują, a następnie kupują je zgodnie z zasadą, kto pierwszy ten lepszy. Jednakże nie jest to takie proste. Im wcześniej gracze pokażą, które karty są im potrzebne, tym cena za nie może być wyższa.
Inni gracze mogą ją podnieść dołączając do wyścigu cenowego...
Zawiera 2 warianty gry!
Wprowadzający wariant "Karl" i dużo bardziej wymagający wariant "Jarl" dla doświadczonych i przebiegłych Wikingów!
Zawartość:
1 plansza
104 karty
54 drewniane kostki towarów
1 woreczek
22 drewniane pionki Wikingów
5 plansz graczy
5 znaczników punktów zwycięstwa
30 żetonów monet
1 żeton gracza rozpoczynającego
1 instrukcja
Polowanie na skrzaty to doskonałe połączenie gry karcianej z zabawą ruchową. Świetnie sprawdza się na przyjęciach urodzinowych oraz innych imprezach domowych i plenerowych.
Wszyscy gracze, jednocześnie szukają kart, które wcześniej zostały schowane w określonym pomieszczeniu (pokój, dom, sala przedszkolna itp.). Gra trwa ok. 10 minut, a karty mają oznaczenia, sugerujące jak należy je ukryć i ile punktów są warte po znalezieniu. Karty z 1 skrzatem muszą być całkowicie widoczne, karty z dwoma skrzatami muszą być widoczne w połowie, a te z trzema skrzatami całkowicie schowane. Na słowo START wszyscy uczestnicy zabawy wyruszają na poszukiwanie skrzatów. Oczywiście żaden z graczy nie może szukać w pomieszczeniu, w którym sam ukrył karty.
Po upływie ustalonego czasu poszukiwania się kończą. Wszyscy gracze spotykają się, aby policzyć ile skrzatów udało im się odnaleźć. Gracz, który zebrał karty o najwyższej, łącznej wartości wygrywa grę.
Skrzaty Spryciarze mają specjalne zdolności i już niejednego wyprowadziły w pole. Dokładny opis działania Skrzatów Spryciarzy oraz inne warianty gry np. z animatorem, który sam chowa wszystkie karty, znajdziecie w krótkiej instrukcji.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.