Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistycznePsychologia
Język na sprzedaż
-15%

Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Jerzy Bralczyk

Wydawnictwo:Gwp
Autor: Jerzy Bralczyk
Liczba stron: 151
Oprawa: twarda
Seria wydawnicza: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2004
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788374891882
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788374891882
Język na sprzedaż
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,90
25,43
Oszczędzasz: 4,47

Opis

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy – mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.