Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręcznikiGimnazjumJęzyk polski
52612501817KS
-8%

Jest tyle do powiedzenia 2 język polski część 2 zeszyt ćwiczeń Gimnazjum

Teresa Kosyra-Cieślak

Wydawnictwo:Stentor
Autor: Teresa Kosyra-Cieślak
Tłumacz: Aldona Zaniewska
Liczba stron: 76
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 12.5x20.0cm
ISBN: 9788361245476
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788361245476
Jest tyle do powiedzenia 2 język polski część 2 zeszyt ćwiczeń
Cena sugerowana przez wydawcę:
18,00
16,63
Oszczędzasz: 1,37

Opis

Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji i sposobie widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podręcznik uczy, jak sprawnie, poprawnie i skutecznie porozumiewać się z innymi, podpowiada, jak radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, jak stopniowo doskonalić formy pisemne i jak mówić do słuchaczy. Wiedza gramatyczna, przydatna do lepszego rozumienia języka i sprawniejszego władania tym narzędziem, podawana jest w sposób systematyczny w stałym miejscu każdego rozdziału. Teksty zebrane w podręczniku należą do różnych gatunków piśmiennictwa: literatury pięknej, piśmiennictwa popularnonaukowego, publicystyki, dziennikarstwa. Reprezentowany jest też dział tekstów użytkowych. Dobór materiału odbija zróżnicowanie języka i jego funkcji, a zarazem ilustruje rozmaitość aspektów omawianego tematu. Ważne miejsce w podręcznikach zajmuje także przekaz ikoniczny. Nowoczesna metodyka, odpowiadająca wyzwaniom współczesności - to najważniejszy atut podręczników STENTORA. Seria podręczników `Jest tyle do powiedzenia!` przygotowuje uczniów do życia W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM, w którym łatwy i powszechny dostęp do informacji wymaga wysokich umiejętności posługiwania się tymi informacjami. * Autorzy podręczników z serii `Jest tyle do powiedzenia!` kładą nacisk na naukę czytania tekstów ze zrozumieniem i ich krytyczną analizę, formułowanie problemów i poszukiwanie własnych rozwiązań. * Konsekwentnie odchodzą od metody wykładu, którego celem jest wyłącznie przekaz informacji. Wiadomościom podawanym w podręczniku towarzyszą zadania, które pokazują, w jakim celu i w jaki sposób można daną informację wykorzystać.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.