Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
Java Rusz głową!
-30%

Java Rusz głową!

Kathy Sierra , Bert Bates

Wydawnictwo:Helion
Autor: Kathy Sierra , Bert Bates
Tłumacz:Piotr Rajca
Liczba stron: 720
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Head first Java
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 20.0x23.0cm
ISBN: 9788324627738
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324627738
Java Rusz głową!
Cena sugerowana przez wydawcę:
97,00
68,10
Oszczędzasz: 28,90

Opis

Jeśli chcesz poznać Javę, nie szukaj dalej —
oto pierwsza książka techniczna z graficznym interfejsem użytkownika!

Obejmuje Javę 5.0

Technologie oparte na Javie są wszędzie — jeśli piszesz oprogramowanie i jeszcze nie poznałeś Javy, nadszedł czas, by ruszyć głową!

Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia informatycznego lub programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny.

Naprzód, głowo! Nikt ci tego nie potrafił wytłumaczyć? Wydaje Ci się, że to problem nie na Twoją głowę? Nie potrzebujesz elektrowstrząsów, żeby pobudzić swój mózg do aktywnego działania. Tylko żadnych gwałtownych gestów! Usiądź wygodnie, otwórz książkę, dopiero teraz się zacznie. Na początek — rusz głową!

Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to znacznie więcej niż tylko czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski. Jak karmimy Twój wygłodniały umysł?

Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa… a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy — wisienka gratis!

Rozgryź to sam!

Klasy i obiekty
Typy danych
Pierwszy program w Javie
Java API
Programowanie obiektowe — dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
Metody
Obsługa wyjątków
Graficzny interfejs użytkownika
Operacje wejścia-wyjścia
Programowanie sieciowe i RMI

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.